Fotografia și clipurile video pentru imobiliare

Publicat de vivomedia pe

Fotografia Imobiliara - fotograf imobiliare timisoara - fotograf timisoara - vivomedia

Fotografia imobiliară și clipurile video pentru imobiliare: esențiale pentru vânzarea sau închirierea unui imobil

Fotografia imobiliara de calitate și o strategie. de marketing bine pusă la punct sunt foarte importante în vânzarea sau închirierea unui imobil. Cei mai mulți dintre posibilii cumpărători caută online, prin urmare fotografiile. sau clipurile video de calitate sunt cel mai bun mod de prezentare a respectivului imobil și  de a genera. interes cu privire la vânzarea acestuia.

Prețurile pieței de imobiliare din Timișoara sunt relativ ridicate. Prin urmare rămâne de datoria agențiilor și a dezvoltatorilor de noi. complexe de locuințe să folosească – pe lângă o strategie de vânzare bine pusă la punct –  și serviciile unui fotograf sau videograf profesionist. Totuși, doar a avea fotografii de calitate cu interiorul și exteriorul. clădirii respective nu este suficient. Importantă este și alegerea acelor fotografii care să convingă .potențialul cumpărător să vrea să vadă proprietatea.

Fotografia imobiliara de calitate

Prima fotografie pe care cumpărătorii ar trebui să o vadă este una de impact cu. un exterior sau un interior bine pus în valoare, care să atragă atenția. O fotografie imobiliara care arată doar ușa de la intrare sau doar o parte a unei încăperi,. nu va determina cumpărătorii să se uite cu atenție și la restul de fotografii cu proprietatea.

Fotografia Imobiliara - fotograf imobiliare timisoara - fotograf timisoara - vivomedia

Și calitatea tehnică a fotografiilor imobiliare este importantă. Dacă nu au fost realizate corect, fiind făcute poate cu telefonul. mobil al agentului imobiliar sau de către cineva care nu stăpânește bine camera foto și regulile de compoziție, cumpărătorii ar putea decide că proprietatea. respectivă nu e potrivită pentru ei. Fotografiile întunecate, care nu sunt în focus, care au o compoziție slabă etc, transmit .sentimentul că nu e de dorit să locuiești sau să lucrezi în spațiul respectiv. La polul opus, fotografiile profesioniste arată imobilul în cea mai buna. lumină – la propriu și la figurat. Camerele sunt fotografiate din unghiul potrivit pentru. a pune în valoare spațiul disponibil și se folosesc lumini speciale pentru a .obține tonuri plăcute și uniforme.

Videoclipuri imobiliare – perspective și de impact:

Clipurile video imobiliare, pe de altă parte, pot să ducă crearea unei reprezentări .vizuale de calitate respectivului imobil cu un pas mai departe. Un video bine realizat, dă impresia celor care îl vizualizează că. se află acolo, că explorează cameră după cameră. Dacă la aceasta se adaugă și o descriere a imaginilor vizionate, impactul va fi cu atât mai puternic.

În prezent, promovarea online reprezintă o necesitate a vânzărilor. Ca și vânzători (agenți imobiliari) sau dezvoltatori, asigurați-vă că dumneavoastră, sau. cei care se ocupă de vânzare, folosesc fotografii sau clipuri video care să pună în valoare imobilul scos la vânzare sau închiriere. Dacă fotografia imobiliara este esențială pentru dvs. va invităm să .vizualizați portofoliul nostru foto:

Vezi portofoliul Vivo Media de Fotografie Imobiliara


0 comentarii

Lasă un răspuns

Substituent avatar

Adresa ta de email nu va fi publicată.